Το σπιτι μας

Χωρος ελευθερης εκφρασης και δημιουργιας

Ατιτλο

Σε ενα δωματιο με κερια
Καναπέδες και πολυθρόνες αναπαυτικες σαν την αγκαλια της μανας
Καθονται οι φίλοι μου, γνωστοι, αδέρφια και συγγενεις
Μιλουν για μενα
Θα ηθελα εκεινο το βράδυ να ημουν αορατος και να τους ακουω
Οι φιλοι να εξιστορουν τις περιπετειες μας
Και οι γνωστοι να θυμουνται τις λέξεις που τους ελέγα
Οι συγγενεις να λένε ποσο εκλαψαν οταν πέθανα
Τα φαντασματα του δωματιου να περιφερονται γυρω τους σαν τις φλογες των κεριων που αναβουν τα τσιγαρα τους.
Οι στάχτες στα τασακια το καρβουνο στα δαχτυλα και καμβας αδειος.
*Ο πινακαςστον τοιχο απεικονιζει ενα δρόμο με μια λεμητομο στο βάθος.
Καθετα κοβει η λεπιδα μονο για να διπλασιασει την απουσια μου.*
Την μοναξια μας
Την απομονωση
Ηταν καποτε μαζι μας, ειπε καποιος, δεν εφυγε ποτε ειπε με στόμφο ο διπλανος
Τα ποτηρια αδειαζουν και γεμιζουν και οι λεξεις ρεουν μαζι, με τις σταγονες σε στεγνους λαιμους
Καπως ετσι μαλλον θα ειναι η εικονα
Ετσι θα την ηθελα
Τρεφονται οι ψυχες ασθενικα απο τις φράσεις των σωματων ειτε εισαι ζωντανος ειτε νεκρος
Ξεχασμενος ποτε δεν θα μαι και το ξερω
Ισως γιαυτο φτιαχνοντα τα μνηματα απο πετρα και μαρμαρο
Ακομη και οταν εισαι πανω η κατω υπαρχει το αιωνιο.
Το μεταθανατιο κρυβεται στη αιωνια υλη ισως
Μλανε ακομα και ξημερωσε
Η παρεα μου ειναι εκει , και τους φτανει αυτο το κατι..
Θα ‘θελα να πιστευω οτι ειμαι εγω.
Τι ειναι αυτο που ενωνει τους ανθρώπους με τους ανθρώπους?
Αυτη η δυναμη που ενωνει τα παντα
Δν μπορει να ειμαι εγω..
Παντα ημουν τοσο αδυναμος, μικρος και ασημαντος…
Δεν συγκρινομαι εγω με αυτο
Μαζι ολο αυτοι που συνομιλουν και εγω σε εκεινη την ακρη που δεν καθεται πια κανεις.

*Στιχοι απο το βιβλιο του Χρόνη Μισσιου «χαμογέλα ρε τι σου ζητανε?»

Ιουλίου 31, 2008 - Posted by | ποιηματα

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

