Το σπιτι μας

Χωρος ελευθερης εκφρασης και δημιουργιας

Μου ειχε λειψει αυτο

Χαιδεψε με να κοιμηθω, κοιτα με παιξε μετα μαλλία μου κανε με να σε ερωτευτω αποψε που αφησα τα πρεπει. Πισω απ τα ματια μου κρυβετε ενα ευχαριστω. Γοργα σου λεω σ’ αγαπω φοβαμαι μην σε χασω. Κλειδωνω την πορτα κρυφοκοιταω κατω απο τα σκεπασματα μηπως εφυγες μεσα στο σκοταδι. Νιωθω το σωμα σου διπλα στο δικο μου.τους χτυπους της καρδιας σου την ανασα σου. Ακουμπαω το χερι μου στο στηθος σου. Τι νυχτα που μου χαρισες… συγκρινεται με οαση στην ερημο μονο με ονειρο. Μην τελιωσει το βραδυ αυτο ποτε αγαπη μου. Ξερεις τι ειναι να μην σβηνει η εικονα σου ξερεις τι ειναι να μην ξεχνουνται τα ματια σου. Καταλαβενεις τι σημαινει να ακουω παντου την φωνη σου, το γελιο σου τα πειραγματα σου. Φωτισε τον δρομο μου, ταρακουναμε οταν πεφτω στην ληθη, ξυπναμε οταν κοιμαμε κανε με να ονειρευτω στεκοντας ορθιος κοιτοντας σε. Ενα μικρο παιδι ειμαι και πρεπει να μου φωναξεις οτι με αγαπας αλλιως ..συνεχεια θα με βλεπεις να τρεχω και να λερωνομαι με λασπη και γρασιδι. Αγαπαμε πριν λαθεψω, αγαπαμε πριν λησμονισω και την τελευταια λαμψη του γυναικειου προσωπου. Δειξε μου οτι εισαι το αληθινο το προσπελασιμο το δυνατο το βαθυ το αιωνιο το παν!

(Γραμμενο για την ελενη στα 27)
13.140-240=ΠΙΣΩ

Αυγούστου 26, 2008 - Posted by | λογια

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

